La prostitució i el feminisme

Abans de llegir Teoria King Kong podia considerar-me, amb contradiccions, abolicionista. Després de llegir-lo i de repensar-lo, potser em veig més capaç d’assumir les contradiccions del regulacionisme. El cos de la dona no és neutral, i sobre la prostitució no podem debatre sense tenir-ho en compte.
Durant el monogràfic d’igualtat que vam fer al Parlament em vaig inspirar, per a la meva intervenció, en algunes cites del llibre rellevants, i vaig acabar recomanant-lo al grup dels socialistes, que van fer una proposta abolicionista en una de les seves resolucions.
Sobre això, i sobre com de moralistes podem arribar a ser quan es tracta del nostre desig i de la nostra sexualitat, va l’article que he escrit a Crític. He intentat, en tot moment, aclarir i diferenciar el que és tràfic del que és prostitució, i espero que us ajudi si no a canviar d’opinió, sí a decidir-vos a llegir Virginie Despentes. Per llegir l’article, feu clic aquí.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s